Wasz zajebisty nauczyciel - Denzetsu Hojiku
:: Karty Postaci. :: KP :P
Strona 1 z 1
Wasz zajebisty nauczyciel - Denzetsu Hojiku
Imię:Denzetsu
Nazwisko:Hojiku
Data stworzenia vocaloida/UTAU/Nico Nico Single:Nie dotyczy
Historia:Urodziłem się i mieszkałem w jednej z najbiedniejszych dzielnic Los Angeles. Od małego miałem wpojone że nic tu nie osiągniesz jeśli nie będziesz kradł i zabijał. Jako 6-latek już poszedłem do szkoły i skończyłem ją o rok krócej niż przewiduje ustawa. Gimnazjum i liceum skończyłem w 4 lata. Poszedłem na studia. Uwielbiałem się uczyć więc biłem nauczycieli na głowę. Skończyłem kilka studiów na raz więc dlatego jestem waszym nauczycielem *nos pinokia*. Najwyższy stopień studiów zdobyłem z psychiatrii - doktorat. To moja pierwsza praca więc mam nadzieje kochane dzieciaczki że dobrze będzie nam się współpracowało *evil*
Rok urodzenia użytkownika:1998
Jakie wiążesz marzenia z tą szkołą:Żadne. Zwykła najzwyklejsza praca
Nazwisko:Hojiku
Data stworzenia vocaloida/UTAU/Nico Nico Single:Nie dotyczy
Historia:Urodziłem się i mieszkałem w jednej z najbiedniejszych dzielnic Los Angeles. Od małego miałem wpojone że nic tu nie osiągniesz jeśli nie będziesz kradł i zabijał. Jako 6-latek już poszedłem do szkoły i skończyłem ją o rok krócej niż przewiduje ustawa. Gimnazjum i liceum skończyłem w 4 lata. Poszedłem na studia. Uwielbiałem się uczyć więc biłem nauczycieli na głowę. Skończyłem kilka studiów na raz więc dlatego jestem waszym nauczycielem *nos pinokia*. Najwyższy stopień studiów zdobyłem z psychiatrii - doktorat. To moja pierwsza praca więc mam nadzieje kochane dzieciaczki że dobrze będzie nam się współpracowało *evil*
Rok urodzenia użytkownika:1998
Jakie wiążesz marzenia z tą szkołą:Żadne. Zwykła najzwyklejsza praca
Go??- Gość
Re: Wasz zajebisty nauczyciel - Denzetsu Hojiku
Powiedziałbym coś, ale chyba nie wypada i nad nauczycielami nie mam już takiej wielkiej władzy.. to takie smutne *chytry uśmieszek*
Gakupo Kamui- Admin
- Liczba postów : 222